اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

گروه تولیدی پویا صنعت اولین اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر
اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

گروه تولیدی پویا صنعت اولین اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

سولات متداول سیخ شو

سیخشوی

1.     میزان مصرف آب در دستگاه­های سیخشوی به چه میزان می­­باشد؟

از آنجائیکه دستگاه­های سیخشوی برای شست­و­شوی استفاده می­شود، بسیار طبیعی است که مصرف آب در این دستگاه­ها بالا باشد، اما بازهم سیخشوی­های متفاوت، مصرف آب­های متفاوتی دارند. برخی برندها مصرف آب بیشتر و برخی برندها مصرف آب پایینتری دارند. اما دقت شود دستگاهی که کمترین مصرف آب را دارد به­معنای بهترین دستگاه نیست. چراکه ممکن است علت کم­مصرف بودن دستگاه سیخشوی­، عدم شست­و­شوی تمیز سیخ­ها باشد. اگر میزان مصرف آب برای شستن 1000 سیخ، 60 لیتر باشد، می توان گفت که دستگاه مصرف آب نسبتا خوبی دارد.

2.     میزان مصرف گاز در دستگاه­های سیخشوی به چه میزان می­­باشد؟

دستگاه­های سیخشوی هیچگونه مصرف گازی ندارند.

3.     میزان مصرف برق در دستگاه­های سیخشوی به چه میزان می­­باشد؟

دستگاه­های سیخشوی از دو نیروی برق و آب برای کارکردن استفاده می­کنند، که میزان مصرف برق این دستگاه ها 1 KW/H می­باشد

4.     جنس بدنه دستگاه سیخشوی چه می­باشد؟

طریقه کارکرد دستگاه­های سیخشوی بدین صورت می­باشد­­، که سیخ­ها درود دستگاه قرار گرفته و با چرخش سیخ­ها درون دستگاه­ها شسته می­شوند. در این حالت ممکن است است سیخ­ها به بدنه دستگاه برخورد کرده و سبب آسیب رساندن شود. بسیار مهم است که بدنه دستگاه­ از جنسی باشد که در اثر برخورد مداوم سیخ به دستگاه، بدنه سیخشوی دچار آسیب و چولگی نشود. از طرفی به علت تماس با آب نباید دچار زنگ­زدگی بشود.

پروفیل استیل با روکش استیل بهترین گزینه ممکن می­باشد، اما به علت بالا بودن هزینه­ آن، پروفیل آهن با روکش استیل پیشنهاد می­شود.

  .5.     نکات قابل توجه در هنگام خرید سیخشوی چه می­باشد؟

·        ظرفیت شست­وشو: حداکثر تعداد سیخ­هایی که در هر بار دستگاه می­تواند بشوید، چه­مقدار می­تواند باشد؟

·        جنس قطعات داخلی: کیفیت و دوام قطعات به کار رفته در دستگاه تا چه­حد بالا می­باشد؟

·        ایمنی دستگاه: دستگاه به­طور همزمان با آب و برق کار می­کند و نیاز به گفتن نیست که­ این­ دو چه ترکیب خطرناکی را با هم­ می­سازند. بسیار مهم است که اقدامات لازمه صورت گیرد تا در اثر یک اتصالی کوچک زیان­های مالی و جانی عظیمی رخ ندهد.

·        مصرف انرژی: نیاز به گفتن نیست که هرچه دستگاه در مصرف انرژی (آب و برق) بهینه­تر باشد، بهتر است. البته ناگفته نماند که کمترین میزان مصرف، الزاما به معنای بهترین بودن نیست.

6.     آیا شست­وشوی سیخ­ها در دستگاه­های سیخشور سبب کج شدن سیخ­ها می­شود؟

سیخشوی­ها در انواع مختلف و با کارکردهای مختلف توسط شرکت­های متفاوتی ساخته می­شوند که هریک دارای مزایا و معایب خاص خودش می­باشد.

 در نوع خاصی از سیخشوی­ها که به آن­ها سیخشوی حلزونی گفته می­شود، سیخ­ها درون دستگاه ریخته می­شوند و با چرخش سیخ­ها درون دستگاه و سابیده شدن بر روی یکدیگر شسته می­شوند. در این حالت سیخ­ها از نظر تمیزی مشکلی ندارند، ولی به علت برخورد مداوم به بدنه دستگاه، جدا از صدای نابه­هنجاری که تولید می­کند، در طولانی مدت سبب کج شدن سیخ­ها و غیر قابل استفاده شدن آن­ها می­شود.

در نوعی دیگر از سیخ­شوی­ها، درون دستگاه صفحات مشبکی وجود دارد که سیخ­ها درون آن قرار می­گیرد. در این حالت به علت قابلیت انعطاف پذیری صفحات مشبک، در اثر برخورد سیخ­ها با صفحات، آسیبی به آن­ها وارد نخواهد شد و از کج شدن آن­ها نیز جلوگیری می­شود.

7.     ابعاد دستگاه سیخ­شوی چند در چند می­باشد؟

ابعاد این دستگاه 88*52*300 می­باشد که به علت تخت بودن سطح آن، به عنوان میزکار نیز از آن می­توان استفاده کرد.

8.     نحوه تخلیه آب دستگاه­های سیخشوی به صورت دستی می­باشد یا اتوماتیک؟

در مدل­های معمولی دستگاه، آب به صورت دستی خارج می­شود. ولی در مدل­هایی که به صورت سفارشی ساخته می­شود نحوه تخلیه آب به­صورت اتوماتیک می­باشد.

9.     انواع سیخشوی­ها را نام ببرید.

·        سیخ­شوی دستی

·        سیخ­شوی گیربکسی

·        سیخ­شوی تسمه­ای

·        سیخ­شوی حلزونی

·        سیخ­شوی دوجداره

10. سیخشوی حلزونی چیست؟

به سیخشوی­هایی گفته می­شود که که به صورت سلول یا حلزون ساخته می­شوند. در این حالت پس از قرارگیری سیخ­ها درون دستگاه، یک مسیر حلرونی شکل را می­پیمایند تا به درون مخزن بروند و در آن­جا انباشته و سپس شسته شوند.

11. سیخشوی دو جداره چیست؟

سیخ­شوی دو جداره دارای دو مخزن جدا از هم می­باشد. یکی از این مخزن­ها که از جنس مشبک استیل می­باشد برای نگهداری سیخ­ها و مخزن دیگر برای نگهداری آب به کار می­رود. این ساختار متفاوت دستگاه سیخ­شوی سبب کاهش صدای ناهنجار، کاهش مصرف و کاهش زمان شست­و­شو می­شود.

12.  خرابی در کدام نوع از دستگاه­های سیخ­شوی بیشتر می­باشد؟

به علت ساختار داخلی دستگاه­ها، در سیخ­شوی­ها تسمه­ای و حلزونی خرابی بیشتری رخ می­دهد.

در سیخ­شوی­های تسمه­ای، یک تسمه به­طور مداوم در چرخش می­باشد. تسمه­ها عموما به علت استحکام پایین، در کارکرد طولانی مدت و مداوم پاره می­شوند. پس اگر میزان سیخ­ زیادی را به صورت روزانه باید بشویید، سیخ­شوی تسمه­ای بدترین گزینه برای شما می­باشد.

13.  قیمت یک دستگاه سیخشوی چه مقدار می­باشد؟

دستگاه­های سیخشوی انواع مختلفی دارند و هر نوع دارای یک قیمت می­باشند. اما به طور تقریبی می­توان گفت که هزینه یک دستگاه بین 5 تا 8 میلیون می­باشد.

14. ظرفیت شست­وشوی دستگاه سیخ­شوی چه مقدار می­باشد؟

این ظرفیت برای هر نوع سیخ­شوی فرق می­کند. اما به طور کلی میانگین می­توان گفت که در هر یک ربع، توانایی شستن 300 سیخ را دارا می­باشد


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.