اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

گروه تولیدی پویا صنعت اولین اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر
اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

گروه تولیدی پویا صنعت اولین اولین تولید کننده تخصصی انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

معرفی انواع قالب های کباب دستگاه کباب گیر اتوماتیک پویا صنعت

دستگاه کباب گیر اتوماتیک پویا صنعت ظرفیت و مدل های متفاوتی دارد. با استفاده از این دستگاه  تعداد 400 الی 1500 سیخ کباب کوبیده و کوبیده مرغ در یک ساعت آماده می شود.

گروه تولیدی پویا صنعت با سال ها تجربه در زمینه تولید تخصصی دستگاه های خط اتوماتیک کباب و با بهره گیری از پیشرفته ترین و بروزترین ماشین آلات صنعتی و با به کارگیری کادر مجرب و توانمند اقدام به طراحی و تولید انواع قالب های دستگاه های کباب گیر اتوماتیک نموده است. قالب های کباب گیر بسیار متنوع است. شما می توانید هر ابعاد و شکلی که مد نظرتان است سفارش دهید و قالب طبق سفارش شما به طور دقیق ساخته می شود.

قالب های کباب گیر اتوماتیک پویاصنعت با نرم افزار به صورت تخصصی و دقیق طراحی می شوند و سپس از شمش درجه یک آلومینیوم با دستگاه فرز CNC و با روکش سرامیک ساخته می شوند.

روکش یا از جنس سرامیک است یا تفلون که این هم وابسته به سفارش مشتری است اما بهتر است بدانید کیفیت سرامیک از تفلون بهتر و همچنین گرانتر است. در هر صورت با این طراحی و ساخت دقیق کباب اصلا به قالب های پویا صنعت نمی چسبد و خشک نمی شود.

اکثر قالب های موجود در بازار از طریق ریخته گری ضایعات آلومینیوم ساخته می شوند که به مرور زمان در قالب ها تخلخل ایجاد می شود و منافذ بازی روی روکش ایجاد می شود و گوشت در منافذ باز قالب گیر می کند که این گوشت در قالب می ماند و بو می گیرد و تمیز کردن ان سخت است. همچنین گوشت به قالب می چسبد و فرم و شکل کباب بهم می ریزد.

قالب های کباب در پویا صنعت از 60 تا 500 گرم طبق سفارش ساخته می شوند. 400 گرم به بالا برای کباب بناب است.البته با هر ابعاد و وزنی ساخت قالب منطقی نیست. ممکن است قالب مورد نظر یک مشتری دارای طول زیاد و عرض و ضخامت کم باشد، در اینصورت کباب نازک می شود و هنگام پخت سفت و خشک می شود.

قالب های کباب گیر مدل ps400 ، وزن 60 گرم تا 120 گرم کباب را با هر ابعادی ساپورت می کنند اما اگر وزن مورد نظر مشتری بیشتر از 120 گرم باشد و بخواهد دستگاهش همان مدل ps400  باشد، دستگاه سفارشی می شود چون باید ابعاد و بدنه دستگاه بزرگتر شود تا قالب 120 گرم به بالا را ساپورت کند.

اما راه حل بهتر سفارش مدل های دیگر است. مدل های ps 700 , p600, ps 500  تا 220 گرم کباب در هر ابعادی را ساپورت می کنند اما اگر بخواهید وزن کباب بیشتر از 220 گرم باشد این سه مدل هم سفارشی می شوند و طبق سفارش و ابعاد ساخت این مدل ها نیز تغییر می کند.

در این موارد کارشناسان پویا صنعت شما را برای سفارش بهترین قالب طبق نیاز شما راهنمایی می کنند.

انواع قالب ها :

قالب کباب گیر 60 گرمی

قالب کباب گیر 80 گرمی

قالب کباب گیر 100 گرمی

قالب کباب گیر 120 گرمی

قالب کباب گیر 140 گرمی

قالب کباب گیر 160 گرمی

قالب کباب گیر 180 گرمی

قالب کباب گیر 200 گرمی

قالب کباب گیر 250 گرمی

قالب کباب گیر 300 گرمی

قالب کباب گیر 350 گرمی

قالب کباب گیر 400 گرمی

قالب کباب گیر 500 گرمی

این قالب ها در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما تحویل داده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.